Monday, August 1, 2011

პროექტის სახელწოდება: 

 სკოლა სიგარეტის  გარეშე.

პროექტის მთავარი იდეა:    მილიონობით ადამიანი გულგრილად უყურებს იმ  ჭეშმარიტებას,რომ თამბაქო შხამია ორგანიზმისთვის.თამბაქოს ძირითად მოქმედ საწყისს წარმოადგენს ნიკოტინი. იგი მეტად ძლიერი შხამია,რომელიც უპირატესად მოქმედებს ნერვულ სისტემაზე,საჭმლის  მონელებაზე,   სასუნთქ    გულსისძარღვთა დაავადებებზე. თამბაქოს კვამლის შესუნთქვისას  ზიანდება კბილის    მინანქარი,რაც იწვევს კარიესის გაჩენას, კბილები ყვითლდება ხშირად ვითარდება სტომატიტი და გინგივიტი.
სიგარეტი ადამიანის ჯამრთელობას საფრთხეს უქმნის ხშირად  ის სავალალო შედეგით დამთავრებულა.

პროექტის მიზანი:     მოიპოვონ,შეაგროვინ და დაამუშაონ ინფორმაცია  სიგარეტის მავნებლობაზე
        .მოიპოვონ ინფორმაცია სკოლაში არსებული მწეველების შესახებ.
        ჯამრთელი ცხოვრების დაცვის მიზნით მოსწავლეთა  ცოდნის დონის ამაღლდება,ამ საკითხთან  დაკავშირებით   ინფორმაციის შეგროვება და დამუშავება.

მოსწავლეთა ასაკი:                  15-16    წლის .

ვადები:                                       15 დღე .

პროექტის აქტუალობა:       ჯგუფი გაიყო 3 ნაწილად.
  I.    დაევალა ინფორმაციის მოძიება სიგარეტის შემადგენლობაზე და  მავნებლობაზე.
  II    მოიპოვონ ინფორმაცია ჯამრთელი ცხოვრებს  წესების შესახებ.
  III    შეაგროვონ დაამუშაონ და მიაწოდონ  ინფორმაცია    ( ბუკლეტები, პლაკატები)    მოსწავლეებს და საზოგადოების სხვა წევრებს.

მოსალოდნელი შედეგები:     ამაღლდა მოსწავლეთა ცოდნის დონე  ჯამრთელობის   დაცვის საკითხებში  შეაგროვეს , დაამუშავეს და მიაწოდეს ინფორმაცია  ( ბუკლეტები, პლაკატები)მოსწავლეებს და სხვა საზოგადოების წევრებს.

მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინფორმაციის მოძიების,დამუშავების, ანალიზის, ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევები.

ჩატარდება აქცია ,, სკოლა სიგარეტის გარეშე" ,რომელსაც დაესწრებიან მოსწავლეები და მასწავლებლები.

პროექტის რესურსები:        კალამი, თაბახის ფურცლები,კომპიუტერი

საგანთა ჯგუფი:                     ქართული, ბიოლოგია, ისტ.

ხელმძღვანელი:                      ინგა ქარქაშაძე.

ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა; ingaqarqashadze1980@gmail.com





                                                 

                                                 

No comments:

Post a Comment